> Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Dostępność cyfrowa  

Publiczna Szkoła Podstawowa w Łukawcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej:

www.jo.wielkieoczy.bip.gmina.pl
www.zslukawiec.pl

Dane teleadresowe jednostki:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Łukawcu
Łukawiec 84, 37-626 Łukawiec

Data publikacji: 2011-08-12
Data aktualizacji: 2020-09-04

Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie).

Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów Word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie.

Nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać darmowym narzędziem OCR

Data sporządzenia: 2020-09-23

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Mariusz Janeczko mjaneczko@wielkieoczy.info.pl. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

1. Przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej znajdują się miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, które są oznaczone.
2. Budynek nie posiada udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
3. Brak dostępności tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.

 

Opublikowane przez: Tomasz Marczak | Data wprowadzenia: 2021-03-24 10:52:36 | Data modyfikacji: 2023-02-17 10:04:27.
Data wprowadzenia: 2021-03-24 10:52:36
Data modyfikacji: 2023-02-17 10:04:27
Opublikowane przez: Tomasz Marczak
 
Dodatkowe Informacje:
Adres:
Jednostki Organizacyjne Gminy Wielkie Oczy
ul. ul. Leśna 2
37-627 Wielkie Oczy
Kierownik Jednostki
Albert Hawrylak
Kontakt:
Tel: +48 16 631 01 26
Fax: +48 16 631 01 26
e-mail: ug@wielkieoczy.info.pl